Reklamace a vrácení zboží
Zvolte váš požadavek
UPOZORNĚNÍ - Milí zákazníci, Respelen změnil svého majitele. Žádáme zákazníky, kteří si zakoupili na Respelenu zboží do 11.10.2024, aby se s reklamacemi obraceli na bývalého majitele e-shopu (Makrel s.r.o., tel. 601 508 947).
Děkujeme tým Respelen
Pokud je zboží poškozené, nebo se něco nepovedlo, omlouváme se. Kontaktujte nás prosím a my s vámi reklamaci vyřídíme.
Produkt prosím zabalte do balíčku, přiložte vytisknutý formulář a odešlete na naši adresu výdejního skladu.
Produkty lze bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zásilky.
Zboží nesmí jevit známky použití, musí být kompletní a v originálním obalu.
Zboží nám můžete vrátit zpět. Produkt prosím zabalte do balíčku, přiložte vytisknutý formulář a odešlete na naši adresu výdejního skladu.
Časté dotazy
Na vyřízení vašeho požadavku máme 30 dní od převzetí zboží. Běžně to ale stíháme do týdne.
Ano, prosíme o zaslání reklamovaného zboží v původním obalu a s veškerým příslušenstvím.
Pokud máte dojem, že jste obdrželi jiné zboží, nebo jeho provedení - omlouváme se. Prosím kontaktujte nás telefonicky, nebo e-mailem, kde stačí odpovědět na poslední zprávu od nás.
Prosím zkontrolujte, zda-li obalový materiál není porušený. Pokud ano, reklamaci je potřeba řešit přímo s dopravcem. Pokud je obalový materiál v pořádku, prosím kontaktujte nás telefonicky, nebo e-mailem, kde stačí odpovědět na poslední zprávu od nás.
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy (spotřebitel)