Reklamace a vrácení zboží

Zvolte váš požadavek

Reklamace

Pokud je zboží poškozené, nebo se něco nepovedlo, omlouváme se.
Vadné zboží není vždy potřeba zasílat zpět. V případě nízké hodnoty nás kontaktujte a my způsob vyřešení vyhodnotíme.

Prosím využijte našeho bonusu a zašlete nám zboží zpět přes dopravce Zásilkovna, kdy dopravu zpět hradíme my a pro vás je zdarma. Produkt prosím zabalte, do balíčku přiložte vytisknutý formulář a odneste jej na pobočku kterékoliv Zásilkovny, kde nahlásíte vrátkový kód 95396808. Balíček nemusíte popisovat, obsluha jej opatří vlastním štítkem a pošle přímo k nám.

Odstoupení od smlouvy

Produkty lze bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zásilky.
Zboží nesmí jevit známky použití, musí být kompletní a v originálním obalu.

Zboží nám můžete vrátit zpět přes dopravce Zásilkovna. Produkt prosím zabalte, do balíčku přiložte vytisknutý formulář a odneste jej na pobočku kterékoliv Zásilkovny, kde nahlásíte vrátkový kód 95396808. Balíček nemusíte popisovat, obsluha jej opatří vlastním štítkem a pošle přímo k nám. Za tuto službu následně odečteme 79 Kč z částky, kterou Vám budeme vracet.

Časté dotazy

Na vyřízení vašeho požadavku máme 30 dní od převzetí zboží. Běžně to ale stíháme do týdne.

Ne, můžete nám zaslat pouze samostatný produkt.

Pokud máte dojem, že jste obdrželi jiné zboží, nebo jeho provedení - omlouváme se. Prosím kontaktujte nás telefonicky, nebo e-mailem, kde stačí odpovědět na poslední zprávu od nás.

Prosím zkontrolujte, zda-li obalový materiál není porušený. Pokud ano, reklamaci je potřeba řešit přímo s dopravcem. Pokud je obalový materiál v pořádku, prosím kontaktujte nás telefonicky, nebo e-mailem, kde stačí odpovědět na poslední zprávu od nás.